Boyner, "temassız mağazacılık" konseptiyle hizmete başladı

Boyner, haftanın dört günü pazartesiden perşembeye 12:00-18:00 saatleri arası açık olacak nöbetçi mağazalarında, misafir sayısı kısıtlı tutularak "temassız mağazacılık" konseptiyle hizmet veriyor.

Boyner, "temassız mağazacılık" konseptiyle hizmete başladı

19 Mart’ta koronavirüs salgınının yavaşlatılmasına destek olmak amacıyla mağazalarını geçici olarak kapatan Boyner, müşterileri ile yeniden buluşmak ve onların acil ihtiyaçlarına çözümler sunmak için “temassız mağazacılık” konseptiyle nöbetçi mağazalarını devreye aldı. 
İstanbul’da Şaşkınbakkal, Vadistanbul, Metropol İstanbul, İzmir’de Balçova Kipa, Çiğli Kipa, Antalya’da Migros Boyner mağazaları ile Mersin’de YKM Forum nöbetçi mağaza olarak “temassız mağazacılık” konseptiyle haftanın dört günü 12:00-18:00 saatleri arasında müşterilerle buluşmaya başladı.


AYNI ANDA SADECE 20 MİSAFİR AĞIRLANIYOR
Nöbetçi mağazaların girişinde müşterilerin ateşi ölçülüyor, maske ve eldivenler hazır bulunduruluyor. Maskeli olması koşuluyla aynı anda 20 misafir mağazada ağırlanıyor. Girişte yer alan el dezenfektanı uygulamasının yanı sıra mağazanın farklı alanlarında müşterilerin kullanabileceği dezenfektan losyonları yer alıyor.

atesolcme.jpg
TEK TUŞ İLE KABİN DEZENFEKSİYONU 
Mağaza içi havanın sürekli temizlenmesi için UV-C filtreli hava temizleme cihazı kullanılıyor. Bu cihaz saatte 300 m3 havayı mikrobiyal açıdan sterilize ederek havadaki hastalık yapan tüm virüs, bakteri ve zararlı mikroorganizmaları öldürüp yok ediyor. Mağaza soyunma kabinlerinde, müşteri içeri girmeden tek tuş ile dezenfekte edebilen bir teknoloji yer alıyor.


ÜRÜN STERİLİZASYON KABİNLERİ
Bunların yanı sıra müşterilerin denedikleri ürünlerin sterilize edilmesi için mağazanın içinde özel ürün sterilizasyon kabinleri bulunuyor. Nöbetçi mağazalarda müşterilerin denediği ürünler bu kabinlerde UVC ışınları ile sterilize ediliyor. Ayakkabı deneme alanında ise müşterilere tek kullanımlık çoraplar veriliyor.

dezenf.jpg


SADECE DEZENFEKSİYONA ÖZEL TEMİZLİK EKİBİ 
Mağaza içinde ve kasa önünde zeminde sosyal mesafeyi hatırlatan görseller bulunuyor. Sadece dezenfeksiyon faaliyetleri ile uğraşan ayrı bir temizlik ekibi ortak kullanım alanlarını düzenli olarak sterilize ediyor.

temassiz-001.jpg
TEMASSIZ ÖDEME VE EVLERE ÜCRETSİZ TESLİMAT
Kasada müşteriler temassız ödemeye yönlendiriliyor. Ödeme sonrasında karşılıklı fiziki alışverişi önlemek için faturalar SMS ile müşterilere gönderiliyor. Ayrıca müşteriler isterse beğendikleri ürünün poşetli eşi, kargo ile ücretsiz olarak adreslerine teslim ediliyor.

sosyalmesafe.jpg
PERSONEL İÇİN TÜM ÖNLEMLER ALINDI
Mağazada çalışan tüm personelin sağlık ve ateş durumu düzenli olarak kontrol ediliyor. Tüm personel çalışma saatleri boyunca eldivenli, maskeli ve pleksi siperlik ile hizmet veriyor. 2 saatte bir tüm personel ellerine dezenfektan uyguluyor, ayrıca kullandıkları eldivenler ve maskeler yenileri ile değiştiriliyor.


Önümüzdeki dönemde farklı lokasyonlarda da nöbetçi mağazaları devreye almak üzere hazırlıklarını yapan Boyner, kontrollü bir şekilde normale dönüş için “temassız mağazacılık” konsepti ve her zamanki koşulsuz müşteri mutluluğu anlayışı ile müşterisinin yanında olmaya devam ediyor.

Bu haber toplam 957 defa okunmuştur

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.