Feysbilding Nedir?

Feysbilding Dünyada, öncelikle plastik cerrahi ve çeşitli yaşlanma karşıtı programlara bir alternatif olarak kullanılan yöntemdir. Bu, yüz kaslarının aktif antremanı nedeniyle cildin tonunu ve elastikiyetini kalıcı olarak korumanın başka bir yoludur.

Feysbilding Nedir?

Feysbilding Nedir?

İngilizce tercüme Feysbilding "kişinin inşaatı" anlamına gelir. Diğer bir deyişle, feysbilding - Deri sonsuz gençlik demektir. Yüz ve boyun kasları için egzersiz ve yüz kaslarını güçlendirmeyi amaçlayan doğru oluşan bir komplekstir. 90'lı yıllarda, Avrupa plastik cerrahı Reinhold Benz'in bu konuyla ilgili yayınlanmış bir kitabı bulunmaktadır. («Five-minute Face-lift: A Daily Program for a Beautiful, Wrinkle-Free Face»)

71wko5-qxtl.jpg

Feysbilding'ın temel prensipleri:

  • Sonucu elde etmek için egzersizler düzenli olarak yapılmalıdır - sabah veya akşamları haftada 4-5 kez.
  • Tüm egzersizler, tekniğin ve üzerinde çalıştığınız yüzün bir kısmının hissedilmesi izlenerek yavaşça yapılmalıdır.
  • İlk başta, yüzünüzün diğer kısımlarını zorlamamak veya sıkmamak için aynanın karşısında egzersiz yapmak daha iyidir.
  • Kırışıklıkları önlemek için, çalışma kasını parmak uçlarınızla veya avuç içi elinizle sabitlemeniz ve yüzün kalan kısmını tamamen gevşetmeniz gerekir.
  • Tüm egzersizlerde ustalaşıp iyi kaslar hissetmeye başladığınızda, her yerde jimnastik yapabilirsiniz. Örneğin, arabada sürüş sırasında.750x485.jpg

Dudaklar için..

  • Parmaklarınızı gülümserken kırışıklıkların oluştuğu yerlere yerleştirin.
  • Dudakların köşelerini kaldırmaya çalışın, hafif bir gülümsemeyle olduğu gibi, gerginlikle parmaklarınızı oluşturun.
  • 15-20 kez tekrarlayın ve rahatlayın.

ozelmira-dudak-dolgusu.jpg

Yanaklar için..

  • Dudaklarını "o" demek istiyormuş gibi uzat
  • Baş parmaklarını yanaklarının arkasına koy.
  • Yanaklarınıza parmaklarınızla bastırın, gerginlik yaratın.
  • 15-20 kez tekrarlayın.yanak-kucultme-ameliyato-2ook-cover.jpg

Boyun ve çene için...

  • Dümdüz oturun ve çenenizi yukarı kaldırın.
  • El, boyun tabanına dayanmalıdır.
  • Dudaklarını kapat ve gülümse, boynunda hafif bir gerginlik hisset.
  • Egzersizi 15-20 kez tekrarlayın.84b5a571b27607a1c60f7c1ec75b72d7-ce-612x408x0x0-cropped-930x510-fitted-1200x630.jpg

 

Bu haber toplam 170 defa okunmuştur

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.