KAGİDER dijital sohbette: Korona gölgesindeki ilişki hallerimiz

Kadın Girişimciler Derneği'nin düzenlediği Dijital Sohbetlerde "Korona gölgesinde İlişki hallerimiz" konuşuldu.

KAGİDER dijital sohbette: Korona gölgesindeki ilişki hallerimiz

Kadın Girişimciler Derneği tarafından düzenlenen Dijital Sohbetlerde iş dünyasının güncel sorunları ele alınıyor. Üçüncü canlı yayın buluşmasında İlişki Sistemleri ve Liderlik Gelişim Danışmanı Gülsün Zeytinoğlu ve İletişim Danışmanı Ahmet Akın "Korona gölgesindeki ilişki hallerimiz" üzerine konuştu.


İLİŞKİLERİ SAYGI VE SEVGİYLE KUVVETLENDİRMELİYİZ

gulsun-zeytinoglu.jpg

Gülsün Zeytinoğlu konuşmasında, bu süreçte her bireyin önce
kendi ile kuracağı dürüst ilişkiden yola çıkarak, tüm
ilişkilerini saygı ve sevgiyle kuvvetlendirmesi gerektiğini
vurguladı: “Belirsizlik stres seviyemizi artırdığı için
öncelikle kendimize her anlamda şefkatli olmaya, bedenimizi, sinir
sistemimizi rahatlatmaya özen göstermeliyiz. Net, sağlam, motive,
umutlu olduğumuzda, tüm ilişkilerimize bunu aynı oranda
yansıtabiliriz. Hikâyemiz değişiyor. Yeni bölümü yazabilmemiz
için bırakacaklarımızı, vedalaşacaklarımızı belirleyip yeni
hayallere alan açmaya ve umut etmeye devam edeceğimiz bir süreç
olacak bu yaşadığımız. Bu süreçten geçerken bir anlamda
aşılanıyor ve kendimizi sürecin bitişindeki günlere de
hazırlıyoruz. Arada es alarak, yavaşlayarak, anda olup, açık ve
esneklikle öğrenmeye, dönüşmeye davet bu.”

"FARKINDALIĞI GELİŞTİRMENİN BİLİNCİ"

Ahmet Akın ise “Bu dönemde istek ve ihtiyaç kavramları arasındaki
farkı da anlıyoruz. Görüyoruz ki birçok şeyi istediğimiz için
almışız, ihtiyaç duyduğumuz için değil. Şimdiyse ihtiyaç
farkındalığını geliştirmenin bilinci içerisindeyiz. İçinden
geçtiğimiz bu süreç tüketicileri bu ayrımın farkına varmaya
ittiği gibi, tüketicilerin markalardan beklentilerini de
değiştiriyor. Bu döneme kadar tüketiciler markalardan, şirketlerden
kendilerini tatmin eden ürün ve hizmetler sunmalarını bekliyordu.
Şimdiyse çalışanlarına ne kadar değer verdikleri, onların
sağlıklarını öncelikli görüp görmedikleri, bu süreçte örnek
oluşturup oluşturmadıkları belirleyici. Bence yeni dönemin şirketi
ekosistemi koruyan, öncü olan, çalışanlarına değer veren,
yaşadıkları dünyanın sorunlarını önemseyen ve çözüm üreten
şirketler olacak. Bu süreçte kadın liderlerin daha güçlü roller
alabileceğini düşünüyorum.”

Bu haber toplam 629 defa okunmuştur

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.