Sabahları kolay uyanmamıza neler yardımcı olur?

Sabahları kalkmanız zorsa ve kendinizi her zaman kötü hissediyorsanız, işte zinde bir sabah için birkaç püf noktası....

Sabahları kolay uyanmamıza neler yardımcı olur?

1)Açık havada uzun zaman geçirirseniz sağlıklı bir uyku ve kolay uyanma şansını artacaktır.

cocuklarinizla-spor-yapmanin-faydalari-008.jpg

2) 20:00’den sonra televizyon izlememeye çalışmalısınız çünkü mavi ışığın ekranlar üzerindeki etkisi uykunun ana düzenleyicisi olan melatonin üretimini baskılamaktadır.

20160305223641730.jpg

3) Yatmadan önce, tüm elektrikli aletleri kapatın. Radyasyonlarının uykuyu bozduğuna inanılıyor.

yuzmenin-faydalari-10.jpg

4) Saati ertelemek yerine alarm çaldığında hemen uyanmaya çalışın.

5)Çalar saatini odanın diğer tarafına koyarsanız bu yüzden kapatmak için yataktan kalkmak zorunda kalırsınız.

60c0f33c-3c37-45fe-8645-dea51eb122f7.jpg

6) Fiziksel egzersiz yapmak gün boyunca enerjik ve aktif olmanız sağlayacaktır.

egzersiz-005.jpg

7) Erken kalkmak için neden bulmalısınız ! Yatmadan önce gününüzü planlarsanız eğer, böylece sabahları yaptığınız en zor işleri daha kolay halledebilirsiniz.

desinator-ne-is-yapar-2-003.jpg

8) Yataktan kalkmak yeterli değil...uyanmak da önemlidir. İki bardak su içmek ve pencereyi açıp, temiz havada nefes almak iyi gelecektir.

ventilating-woman-1280x720-004.jpg

 

Bu haber toplam 238 defa okunmuştur

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.