Spor Salonlarında Yapılan Büyük Hatalar!

Güzel bir vücut uğruna, katı diyetler uygular, bilincimizi kaybedene kadar spor salonunda egzersiz yapar ve güzellik salonlarında pahalı prosedürler uygularız. Fakat yapacağımız birkaç hareket her zaman fit kalmamızı sağlar....

Spor Salonlarında Yapılan  Büyük Hatalar!

Aşırı kardiyo

Biz gelişmiş kardiyo egzersiz programlarının daha önce istenen sonucu elde etmelerine yardımcı olacağına inanmaktadır. Aşırı egzersiz, insan vücudundaki kortizol seviyesini arttırır ve bu da kas dokusunun tahrip olmasına yol açar. Bir kişinin kas kütlesi ne kadar küçük olursa, metabolizması yavaşlar. Kardiyo egzersizlerini haftada en fazla 4 kez ve 30 dakika boyunca yapmak en iyisidir.

spinning.jpg

Çok sık program değiştirmek

Bir programdan diğerine atlamak, hiç iyi bir fikir değil. Aslında programınızda ara sıra, küçük değişiklikler yapmak, sıkılmanızı engeller. Ancak rastgele değişiklik yapmak, programınızın etkisini azaltabilir ve kaslarınızın gelişimi konusunda olumsuz etkiler gösterebilir.

devushka-trenazhernyj-zal-skruchivaniya-press-gym-99668-1920x1080.jpg

Makyaj ve parfüm

Bazı kadınlar spor salonuna gitmeden önce makyaj yapıyorlar ve egzersiz sırasında hiçbir şeyin bulaşıp bulaşmadığını sürekli kontrol ediyorlar. Bütün bunlar egzersizin kendisinden çok rahatsız ediyor. Genelde spor salonuna giderken parfüm kullanmak çok tavsiye edilmez.

wsi-imageoptim-bigstock-beautiful-young-sports-lady-151323326-e1487588573806-002.jpg

Meme boyutunu arttırma isteği

Spor salonuna gelip bu arzuyu unutun. Göğüs kaslarının pompalanması, göğüs ve yağ bezlerinden oluşan memenin boyutunu etkilemez. Alacağınız maksimum, küçük bir destek ve yükseltilmiş büst, ancak lüks biçimler değil.

1-013.jpg

Ağır çalışma korkusu

Birçok kadın hala ağırlık kaldırarak Schwarzenegger gibi olacağını inanıyor. Bu bir hatadır, hiçbir yük minyatür kadını ağır kadınlara dönüştüremez. Vücudu şekle sokmak için kendinizi çok zorlamadan ağırlık çalışmanız yeterlidir ve kaldırılan yük ne kadar büyük olursa dinlenme sırasında bile o kadar fazla kalori bırakır.

3-011.jpg

Terletmemek için su içmemek

Yoğun bir egzersiz sırasında terleme tamamen doğal bir işlemdir. Dahası, eğer terlemezseniz yeteri kadar kalori veremezsiniz. Spor yapma esnasında vücudu susuz bırakmamalısınız.

5-oshibok-novichkov-v-zale3-002.jpg

Büyük beklentiler

Spor yapmaya yeni başlayanlar, genelde kısa sürede çok büyük ilerleme kaydedeceklerini düşünürler. Bu az zamanda çok kilo vermek, kaslarını bir anda büyütmek ya da güç arttırmak olabilir. Hedeflerinizi belirlerken gerçekçi olun.

girl-pose-workout-woman-fitness-gym-wide.jpg

Her gün çalışmak

Profesyonel sporcular genellikle çok fazla antrenman yapar.  Yeni başlayanlar için haftada üç antrenman gerekir. Her gün spor yaparsanız, sonuç görmezsiniz.

5b5f46a80e32f81ce8512c7c.jpg

Bu haber toplam 103 defa okunmuştur

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.