Parçaların birçoğunun ayarlanabilir bağları var ve birbirleriyle karıştırılıp eşleştirilebiliyor. Ürünler ayrıca H&M'in 2030 yılına kadar yalnızca %100 daha sürdürülebilir ve geri dönüştürülmüş materyaller kullanma hedefi doğrultusunda geri dönüştürülmüş polyester, geri dönüştürülmüş poliamid ve geri dönüştürülmüş elastan gibi daha sürdürülebilir materyaller kullanılarak üretildi.
Ayrıca; kampanya filminde R&B şarkıcısı-söz yazarı Kehlani'nin yeni müziği ve yeni albümü “Blue Water Road”dan “Tangerine” şarkısı yer alıyor. H&M mayo koleksiyonu, 19 Mayıs'tan itibaren dünya çapındaki mağazalarda ve hm.com'da online olarak satışa sunulacak.
“H&M'in mayo koleksiyonu tamamen canlı renkler ve farklı şekillerde kombinlenebilen parçalardan oluşuyor. Parlak mor, yeşil ve beyaz neşeli renkleri oluştururken çikolata kahvesi biraz beklenmedik kalıyor. Ayrıca geri dönüştürülmüş polyester, geri dönüştürülmüş poliamid ve geri dönüştürülmüş elastan gibi daha sürdürülebilir materyaller kullandık. Kampanyaya gelince, Kehlani’nin “Tangerine” şarkısına sahip olmak, yazı kutlamak için mükemmel bir yol.” diyor H&M Bölüm Tasarımcısı Karin Wiklund Heinig.