Türkiye'nin önde gelen tekstil devi Koton karantinadaki kadınları mutlu edecek adımı attı. Koronavirüs pandemisi nedeniyle evde çalışmak zorunda olan kadınların çalışma motivasyonunu arttırmayı planlayan tekstil devi 2020 İlkbahar/Yaz sezonunda tüm kuralları devre dışı bıraktı, kadın çalışanların ev ortamında bile ofiste hissedeceği yepyeni tasarımlarıyla tüketicinin karşısına çıktı. İşte Koton'un evde çalışan kadınlar için hazırladığı birbirinden şık tasarımlar:1586159148-koton-32825-003.jpg1586159159-koton-32933.jpg1586159199-koton-32988.jpg1586159194-koton-33075-003.jpg Firmanın yeni sezon kıyafetleri için tanıtım bülteni ise şu şekilde: Koton Home Office Koleksiyonu’yla, ofis yaşamındaki
şıklığınızı evdeki çalışma ortamınıza yansıtıyor. Modern
ve şehirli bir tarzı benimseyen koleksiyondaki sofistike takımlar,
basic tişörtler ile tamamlanarak, dantel detaylarla feminen forma
kavuşuyor. İlkbahar-Yaz sezonunun renk paletinde önemli bir yere
sahip olan krem tonu zarafeti vurgularken, gri, mavi, açık sarı ve
ekose ise farklılaşmak isteyenler için vazgeçilmez alternatife
dönüşüyor.1-043.jpgİlkbahar-Yaz sezonunda sofistike gri flanel dokulu kumaşlar,
ekoselerin farklı tonlarıyla buluşuyor. Bu birlikteliğe sıkça
rastlayacağımız ofis şıklığında, silüetlerde rahat kesimler,
wide leg pantolonlar ile yüksek beller dikkat çekiyor. Evde
çalışırken hem rahatlığı hem de ofis şıklığını
birleştirmek için ilham veren koleksiyon çeşit çeşit ev giyim
ürünleri ve denimlerle de kombinlenerek benzersiz bir konfor sunuyor.Güneşin yüzünü gösterdiği günleri 80’lerin power süit geniş
omuzlarıyla kutlayan Koton, serbest akışkan kesimli pantolonları ve
yelekleri de maskülen gardıroplardan güçlü kadınların
gardırobuna transfer ediyor. Maskülen görünümü ise, sezonun yeni
trendi zincir detayı süslerken, lila, sarı gibi pastel tonlar
softlaştırıyor.Koton’un Home Office Koleksiyonu, online alışverişin adresi
koton.com’da ve Koton uygulamasında satışa sunuluyor.,KOTON HAKKINDA:Türkiye'nin moda ve perakende öncüsü Koton, 1988 yılında
İstanbul’da kurulan ilk mağazasıyla hazır giyim perakendesine
başlamış ve 1996 yılında ilk yurtdışı satış noktasını
Almanya Münih’te açmıştır. Koton bugün 208’i yurtdışında,
304’ü yurtiçinde olmak üzere 512 mağazada, dünya genelinde ise 31
farklı ülkede 1000’den fazla satış noktasında bulunmaktadır.
2023 yılında 5 kıtada en zengin ve en beğenilen koleksiyonlara sahip
hızlı moda markası olmayı hedeflemektedir. Yaratıcı ve yenilikçi,
müşteri ve teknoloji odaklı Koton, sezon trendlerini özgün
tasarımlarla buluşturarak, cazip fiyatlarla uygun lokasyonlarda
satışa sunma politikasını yürütmektedir.220’yi aşkın genç ve
tecrübeli çalışandan oluşan tasarım ekibi, 11.000’den fazla
çalışanı ile Koton, her yıl 50'den fazla koleksiyonda yaklaşık
30.000 farklı modeli müşterilerine sunmaktadır. Koton mağazaları
her gün yaklaşık 80 yeni seçeneği müşterileri ile
buluşturmaktadır. Eylül 2015’te yayına alınan koton.com ise,
Koton mağazalarındaki zengin içeriği online platforma
taşımaktadır.