McDonald’s menüleri “İnan Yaparsın” ile İyiliğe Dönüşecek

McDonald’s Türkiye, her kız çocuğunun hayallerine ve hedeflerine ulaşmasına katkı sağlamak için 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde mcdonalds.com.tr ve McDonald’s mobil uygulaması üzerinden gerçekleşecek satışlarının gelirini AÇEV’e bağışlayacak.

McDonald’s menüleri “İnan Yaparsın” ile İyiliğe Dönüşecek

Geçtiğimiz günlerde “İnan Yaparsın” sloganıyla tüm kadınların içindeki gücü keşfetmesini amaçladığı çalışmalarını duyuran marka, şimdi de ‘Bir sipariş verirsin, yeni bir Eda yetişir’ diyerek bir bağış kampanyası başlatıyor. Kampanya ile spordaki başarılarıyla göğüs kabartan A Milli Kadın Voleybol Takımı’nın Kaptanı Eda Erdem’in ve ön yargıları yıkan tüm kadınların kız çocuklarına rol model olması amaçlanıyor.

Hayalleri ve hedefleri için mücadele eden tüm kadınları gururla destekleyen McDonald’s Türkiye, sporda cinsiyet ayrımcılığının ve ön yargıların önüne geçmek için, iş hayatında ise %51 kadın istihdamı hedefiyle kadınların güçlendirilmesi için çalışmaya devam ediyor. Başlattığı kadın hareketini daha da büyütmek için projeler üreten McDonald’s Türkiye, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde kız çocuklarının hayallerine ve hedeflerine ulaşmalarına katkı sağlamak için anlamlı bir kampanyaya imza atıyor. Kampanya kapsamında mcdonalds.com.tr ve McDonald’s mobil uygulaması üzerinden 8 Mart’ta gerçekleşecek satışlardan elde edilecek gelirin tamamı, Anne Çocuk Eğitim Vakfı’na (AÇEV) bağışlanacak.

 BİR SİPARİŞ VERİRSİN, YENİ BİR EDA YETİŞİR!

Spordaki başarılarıyla göğüs kabartan A Milli Kadın Voleybol Takımı’nın Kaptanı Eda Erdem’in, A Milli Kadın Futbol Takımı’nın Kaptanı Didem Karagenç’in ve Ödüllü Restoran Müdürü Melek Denk, Kick Boks Şampiyonu Ekip Üyesi Yağmur Tutkun ve Kadın Kurye Nuran Karakuş gibi ön yargıları yıkan McDonald’s Türkiye kadınlarının kız çocuklarına rol model olması amaçlanan bağış kampanyası, ‘İnan yaparsın’ sloganıyla ve ‘Kırmızı Beyaz Kadınlar’ söylemiyle başlatılan kadın hareketini daha da büyütmek için üretilen projeler arasında yer alıyor.

Kadın hareketi, kadınların içindeki gücü keşfetmesinin amaçlandığı ve tüm kadınların harekete geçmeye davet edildiği bir proje olma niteliği taşıyor. ‘Kırmızı Beyaz Kadınlar’ söylemi ise, erkek egemen bir spor olan futbolda varlığını göstermeye çalışan kadın futbolcuları, aldıkları sonuçlar ile göğüs kabartan Filenin Sultanları’nı ve kendine inanan, ön yargıların üstesinden gelerek pek çok alanda yer edinmeyi başaran tüm kadınları kapsıyor.

Kadınların her alanda güçlendirilmesi ve cesaretlendirilmesi için çalışmalar yürüten Türkiye’nin sayılı markalarından biri olaran McDonald’s Türkiye, bu yılki çalışmalarının çıtasını daha yükseğe koyan, yine faydalı ve farkındalığı artıran projelerine devam edecek.

McDonald’s Türkiye, geçtiğimiz yıl da 8 Mart Dünya Kadınlar günü kapsamında mcdonalds.com.tr ve McDonald's mobil uygulaması üzerinden gerçekleştirilen satışlardan elde edilen gelirin tamamını, Anne Çocuk Eğitim Vakfı'na (AÇEV) bağışlamıştı.

mmm.jpgacevv.jpg

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.