
Türk markası Farmasi gururlandırdı: Dünyanın en prestijli doğrudan satış listesinde yerini aldı!
1950’li yıllarda kurulan Türk markası, Farmasi, dünyanın en prestijli doğrudan satış listesinde 32. Sırada yer aldı.
ABD dahil 125 ülkeye ihracat yapan kozmetik ve kişisel bakım markası Farmasi, dünyanın en prestijli doğrudan satış sitesi Direct Selling News’ün geçen hafta açıkladığı 2020 verilerine göre, 32. Sırada yer alarak dünyaca ünlü markaları geride bıraktı. Türkiye adına global düzeyde ilk yüz firma arasına girmeyi başaran marka, Avon, Amway, Oriflame gibi dünyanın en büyük doğrudan satış kozmetik firmaları ile zirveyi zorladı. Şu an 200 bin metrekare alanda 700 çalışanı ile üretim yapan, 2019 yılında yüzde 80 oranında büyüme gerçekleştiren, 2.5 milyon girişimci ağı ile 250 milyon dolar ciro yapan Farmasi, “Direct Selling News” listesine güvenilirlik ve büyüme oranları ile dahil oldu.
İHRACAT BİRİNCİSİNİN YOK SATANLAR LİSTESİ Türkiye’nin kozmetik ihracatında birinci markası konumuna yükselen Farmasi’nin özellikle Dr. C. Tuna ürünleri, BB ve CC Kremleri, maskaraları, gıda takviyeleri, kişisel bakım ve ev temizlik ürünleri yok satanlar listesinde yer aldı.HEDEFLERİNDE DÜNYANIN EN BÜYÜĞÜ OLMAK VARBu başarının tesadüf olmadığını, arkasında müthiş bir Ar-GE yatırımı olduğunu açıklayan Farmasi Yönetim Kurulu Üyeleri Sinan Tuna ve Emre Tuna, “Bu tarihi başarı bir ilktir. Tüm Farmasi Ailesi olarak gece, gündüz çalışmanın karşılığını tescilli olarak almanın haklı onuru ve gururu içerisindeyiz. Bu hepimiz için bir başlangıç, asıl hedefimiz dünyanın en büyük doğrudan satış firması olmak. Sağlıklı yaşam tarzını destekleyen ürünlerimizin kalitesi ile doğru orantılı olarak ihracat talebi büyüyor, bu da Türkiye açısından da gurur verici başarıları getiriyor” dedi.

Yorumlar